Day 2,,, 30/6

新宿橫濱新宿

之前上網睇過天氣話今日會落雨...咁就冇去到迪迪尼
去橫濱sin~~點知.........個曬得死人.....,,,,不過都好既唔落雨
今日真係超期待~因為要去面包超人館丫!!開心死emotion
一早起身已經覺得超肚餓~.~即刻走落歌舞伎町食早餐~~
BB個個餐好好味...但我個個就...........唔好味...........
食飽飽之後就要出發喇~~第一日出去玩丫~好驚搭錯車
點知.......係JR站度搵箱南線都搵左幾耐...^^""有驚無險都搵到~~哈哈

搭左個幾鐘既車終於都到喇~~~好感動丫emotion到左橫濱站再轉MM21,,,
我都已經唔係好記得係邊個站落.......好似係搭左一個站ga ja~
出番去地面.......wa.......真係晒死丫~~~~~天文仲話有雨
橫濱同新宿丫個d地方真係好唔同ga~~橫濱真係好少人,,,我行緊既個條街
數埋都冇10個人,,,,不過都幾好既~唔駛逼~~
行左10分鐘度...到包包樂園喇~~好興奮丫!!!入面真係好靚ga~~會有好多面包超人
包圍住你~~個感覺真係好好emotion住係橫濱既小朋友真係好幸福丫!!入面有好多shop~有好多公仔賣!!好想買晒佢~kaka~~
不過冇咁多$$咁就雖有買幾個算la~~>.<
入面有間賣面包既shop~入面既包好可愛ga~同埋唔係得個樣ga~都幾好味ga!
我都食左2個~~哈哈XDD
不過最可惜既就係冇入去面包超人博物館,,,,,咁就雖有俾多個籍口自己下次再去過啦~~
好野~~下次再去過emotion
行完包包館之後就去搵個摩天輪~~個摩天輪真係好大丫~夜晚睇真係超靚!!
今日成日就係好悠閒咁係橫濱行左成日~~夜晚就番新宿六歌仙dinner~真係好好味丫d
和牛~~不過我唔記得左帶相機,,,,=.="我太為食喇...咩都唔記得,,,=.="'


朝早既歌舞伎町,,,同夜晚真係2個世界

lei個包好好味ga~~但我個個就唔好味喇~.~,

出發去橫濱喇~~

面包超人館丫!!好可愛喔~~


好多公仔丫>w<

好似好好味咁wor~~




個小朋友係咪好kawaii lei~~^^

估唔估到lei個係裝咩ge lei~~??

好多小朋友圍住包包丫!!


個摩天輪真係好大!!



我地既下午茶丫~~係wendy度食ga~~幾好味



係摩天輪上!!






晚餐六歌仙~好味!

是日戰利品*

                                                                                                                       續…      

arrow
arrow
    全站熱搜

    frankykaye 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()